.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش قیمت 122 نوع کالا

معاون کالاهای سرمایه ای و خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از کاهش قیمت 122 نوع کالا در کشور خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، داود مختارپور در دومین دوره آموزش مبانی بازرگانی ویژه خبرنگاران گفت: از چندی پیش با توجه به تغییرات صورت گرفته در اقتصاد جهانی و اثرات ناشی از آن به خصوص در کاهش تقاضا و به تبع آن کاهش قابل ملاحظه قیمت انواع کالا و خدمات، همه واحدهای تولیدی ملزمند به تناسب میزان کاهش، قیمت محصولات تولیدی خود را تعدیل کنند.

وی افزود: تاکنون قیمت انواع پودر شوینده دستی و ماشینی، 9 نوع نوشابه، انواع لوله، انواع پروفیل و فولاد جور، 10 نوع روغن نباتی، 5 نوع محصول ماست، 6 نوع محصولات پرمصرف شوینده، 15 نوع بتن و محصولات بتنی، 23 نوع روغن موتور، 15 نوع داروی انسانی، 7 نوع کنسرو ماهی و خوراک، انواع رنگ و رزین، 24 نوع نخ و کره وارداتی با درصدهای قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

مختارپور ضمن تاکید بر تعامل کارشناسی و نه دستوری با بنگاه های اقتصادی گفت: بازرسان ویژه سازمان حمایت و همچنین سازمان های بازرگانی در سراسر کشور ضمن افزایش بررسی نحوه عملکرد واحدهای تولیدی درباره اعمال قیمت های جدید، با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد.
معاون سازمان حمایت از هموطنان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، با ارایه کامل مشخصات کالایی و واحد عرضه کننده از طریق ستادهای خبری سراسر کشور و یا تلفن 124 مراتب را گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.